Fick mig..


Igår när jag spelade Sims 3 fick jag mig ett litet gott skratt och själva anledningen till det ser ni här nedanför.Det såg inte lite lustigt ut när Raven lekte med sin aktiveringboll.
Samtidigt får jag säga att det är tur att man kan ha kopior på en familj :/ oj vad det gick snett med Casey igår..först förlorade hon djuren för att hon inte tog hand om dem och sedan dog hon i en eldsvåda orsakad av en traskig tvättmaskin..
Ja det var bara lite av det som hände så jag fick ta fram en kopia och börja om med men jag märkte rätt snart att det inte höll att ha två katter i hushållet om hon skulel hinna med Raven så hon fick adoptera bort dem också har hon adopterat en till häst istället Ett sto som är åldrat och heter Amoretta men hon är det perfekta sällskapet till honom.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0