Äntligen

 
 
Nu har jag äntligen fått ram på den ena av mina teckningar som jag har arbetat med under en tid.
Känner ni igen honom ?
Jo jag tror det blev en  lite busig Mulle tillsammans med en tjejkompis på bete så här alldeles lagom innan sommaren.Tycker om Lena Furbergs sätt att teckna så ibland hämtar jag lite inspiration från henne&bitvis börjar jag kunna få bitarna på plats. Dessutom är det skojigt att teckna Mulle och man lär sig alltid något av det.
Tänk en gång gjorde jag streckhästar :P
Som vanlgit tror jag dock att man själv alltid är den värsta kritikern men ibland får man försöka nöja sig och faktiskt vara glad för vad man lyckats göra.
Vet en sak som jag ska önska mig när jag fyller år i sommar och det är riktiga färgpennor från Letraset.
Nog för att det fungerar med dem jag har nu men man får sitta i en evighet för att kunna fylla ett större område och dessutom går de andra att blanda så man kan få fler nyanser.
 Nej nu var det dags att faktiskt försöka få något nyttigt bortgjort också. Jag kan ju inte bara pyssla och sitta vid datorn :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0