Stort Paket

Igår fick jag en avi som skvallrade om att jag hade ett paket atth ämta ut.Visserligen anade jag ju vad det skulle innehålla men i alla fall.Man blir ju lite sådär härligt förväntansfull ändå och det har jag ju varit sedan jag fick den första glimten av..ja vänta bara så ska ni få se på de första bilderna jag fotat av det lilla underverket.
Kan nog inte riktig sätta ord eller beskriva hur tacksam jag är mot Sofie som gjorde honom så underbar och lik orginalet. Visserligen så finns han ju ändå alltid med mig även om han beter på Trapalandas evigt gröna ängar men nu är det verkligen som om han finns där mer nära igen.
Ett stort paket var det jag fick hämta ut men det var tur att det inte vägde så mycket fast jag funderade ett tag om jag fått med mig en falabella hem istället*skratt*
 
Jag tror det här kallas packmaterial :P
 
 
En konstig svar plastpåse tro vad det kan vara i den ?Jo tadam här är han nu äntligen!
 
Min Dickie Rock och jag är så nöjd med honom, det kan verkligen sägas , av en slump upptäckte jag sedan att han är väldigt lik en av hästarna från filmen om Cloud som jag pratat om här förut men det är ju Dicke han ska vara även om han råkar likna Red Raven med :P men det kanske förenar det bästa av två hästar :P
Den ena en helt vanlig korsningsponny med fullblod/connemara i från Irland och den andra en Mustang från amerikas prärie. Det kan ju inte bli så mycket bättre än så!
Jag tror knappast jag behöver säga att jag kommer att fota honom mer sedan :P ställde bara upp honom på skrivaren nu och tog några snabba så ni skulle få se skönheten
Men nu har han i alla fall anlänt och det känns så bra.
 
 

Kommentarer
Postat av: Tim95

Hej Lena

Tim95 här ;) ville säga att din blogg är fantastisk :)

2013-03-19 @ 13:29:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0