Fast igen då

Jo då har man gjort om det.
Jag sa att jag bara tänkte flytta in ett nytt hushåll i mitt kvarter i Sims 3 igår. Det slutade med att jag fastnade i spelet bara för att det var så kul att bygga ett hus.
När jag var klar upptäckte jag att min nya Sim inte kommer att ha råd med huset så jag måste ge henne ett visst bidrag för att hon ska kunna köpa huset som är byggt helt i hennes stil och jag säger bara oj vilken skillnad på vad det går att göra mycket med tomten nu. Som synes så kommer det att bli en lite vildvuxen trädgård och ser man på de övriga husen i samma område så liknar det här ett gammalt fallfärdigt ruckel och visst det ser kanske lite malplacerat ut för att ligga där på stranden men föreställ ert att det här är precis innan man kommer upp i bergen så det kanske inte är helt tokigt i alla fall.
Fast det var precis det jag tänkte mig att det skulle bli när jag började bygga, ett hus som en häxa kan trivas i, men jag tror att hon är rätt snäll för att vara kunnig inom trollkonsterna.
Jo ni läste rätt hon är en häxa, och hon bor ihop med sin svarta katt precis som de ofta gör i sagorna men jag tänkte egentligen att jag skulle prova att göra en mer udda sim, men nu blir hon nog mer jordnära än udda.
Vad hon heter ? Oj det höll jag ju på att glömma att berätta för er. Hon heter Faye LaClair och hennes högsta dröm är att bli djurkommunikatör.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0