Simplicity Designs klart!

Äntligen kan jag presentera min nya bloggkategori för er.
Nämligen en kategori som vänder sig helt till er av mina läsare som spelar Sims 2.
Valde ett tag mellan namnen men till slut föll det på Simplicity Designs då jag inte längre kunde hitta sidan som påminde om det eller om den kanske tillhörde ettan till och med.
Hur som helst är i alla fall min tanke att jag kommer att lägga ut vissa saker här som ni sedankommer att kunna ladda ner till spelet, alltså Sims 2 när jag hittat en bra sida att ladda upp mina kreationer på och som är gratis.
Jag kommer attt lägga ut lite kläder, samt en del väggar och golv som jag gör helt gratis :), mycket för att jag vet hur svårt det är just att hitta bra sådana saker.
Dessutom undrar jag lite vad som gäller här med, om man vill göra en tapet av en tavla eller foto måste men inte då ha konstnärens/fotografens tillstånd för det ?
Den här frågan ställer jag eftersom många tapeter jag sett oftast bygger på en grund med bara vissa delar utbytta. Vad gäller egentligen här och vad säger lagen om man bara använder tapeterna i sitt eget spel eller delar med sig av dem utan att ta betalt ?
Hoppas i alla fall att ni som gillar Sims 2 kommer att tycka om den här delen av bloggen och jodå jag kmomer fortsätta lägga upp bilder på mina hus&familjer när jag börjat med återuppbyggnaden.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Tilda

Kan du snälla svara på dessa frågor.

Hur började du med Msp. Var det din vän som berättade?

Vilka Sims har du?

Har du något husdjur?

Din favvo mat?

Hund/katt?

Vinter/sommar?

Höst/vår?

Vilken månad fyller du år på?

Hus/lägenhet?

Fanta/coola?

Tack OM du svarade på dessa frågorna!(:

Svar: Den första frågan har jag redan svarat på ett antal gånger vid det här laget , blev inlurad till msp av mina brorsbarn för att jag skulle sköta deras gubbar när de inte hade tillgång till dator. Har hela Sims 2(utom två prylpaket), inget husdjur, älskar lasagne , hund(allergisk mot katt men svarar iaf hund gillar dem mer),vinter,höst, lägenhet,mitt i sommarn, svårt går man säga både fanta och cola ?
None None

2013-01-07 @ 20:31:37
Postat av: Tilda

Man kan säga båda!(: tack så mycket att du svara!(:

2013-01-09 @ 20:13:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0