Diamanter är en flickas bästa vän

Det sägs ju så och ibland kan man faktiskt få fundera på om det är sant.Fast det beror ju på lite vad det är för diamanter med och hur man ser på saker En diamant kan ju faktiskt betyda så mycket mer än bara den vackraste ädelstenen i världen. Fast om jag ska säga det själv så tycker jag egentligen mer om safirer och bergskristall :P
Men nu tänkte jag inte göra någon vidare utläggning om sådana här :)
Tänkte bra visa upp mitt senaste fynd från Swarowski.
Som jag ju tidigare har avslöjat lite smått..
Fick ett paket i postboxen och blev så glad när jag öppnade och hittade denna lilla fina ask.
Kunde helt enkelt inte hålla fingrarna bora utan öppnade det, fast ok jag lyckades i alla fall hinna fota innan.
 
Här är det, jubileumssmycket som gavs ut 2012 då det var 100 år sedan Titanic sjönk.
Visserligen är historien om Heart of The Ocean bara en myt, åtminstone berättelsen som förekommer i James Camerons film från 1997, den verkliga historien finns att läsa i Sagoskeppet av Claes-Göran Wetterholm.
Fast jag kunde ändå inte motstå att köpa den här helt enkelt eftersom jag tycker om både den blåa färgen och silver.
 
 

Kommentarer
Postat av: Tilda

OMG, ge mig!!(:
Den var riktigt fin. Passar säkert jätte bra på dig!❤

Svar: jo hoppas det i alla fall :) gillar ju marintemat så nu måste jag se om den passar till min ena klänning faktiskt
None None

2013-02-04 @ 18:21:57
Postat av: Me

Den var otroligt fin!

Vad kostar den? o.o

Svar: De finns på tradera. betalade 69 för min
None None

2013-02-05 @ 16:58:32
URL: http://minblandning.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0