Morsning!

Hejsan på er alla glada Bubblare där ute.
Hur har ni haft det denna helg ?
Själv så har jag haft några fina höstdagar.
Fast jag vet inte riktigt om det känns som det är höst än eller jo det börjar bli svalare i luften , speciellt på morgnarna men solen värmer ju fortfarande upp under dagarna när den är framme.
Har i alla fall mest tagit det lungt. Igår följde jag med spänning hästhoppningen på TV och det där nedslaget RGB hade kom ju verkligen snöpligt men nåja laget tog ju i alla fall brons så det får bli ett GRATTIS till dem i alla fall.
Annars så har jag pysslat en hel del och försökt göra bort det jag har kunnat på projektwt men just nu står det lite stilla eftersom jag måste hämta ut ett paket med mer byggmaterial.
Inte riktigt klar med stolarna till köket än men jag kom i alla fall igång :)
Tänk vad man kan göra mycket av min-glasspinnar och blompinnar.Nu ska jag bara få till de andra tre eller om jag ska göra två stolar & en pall eller kanske en soffa.
Har en massa tankar för hur det ska se ut i alla fall så nu gäller det mer att bestämma sig för en av dem.
Dessutom så blev det gofika idag då mamma hade gjort äppelkaka med vaniljsås, mums!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0