Hejsan

Hejsan på er alla nya besökare...som jag hade hoppats på att få hit och morsning på er mer trogna läsare.
Idag började jag jobba efter semestern så ja nu kommer ni nog att få se mer inlägg här igen efter att jag skrivit förhållandevis få i sommar.
Fast det är ju lätt att det blir så när man vill ta det lite lugnare. Fast det är typiskt att man börjar jobba igen nu när solen lyser &man håller på att svettas bort*nästan*.
Hur som helst så har jag kommit på en enda nackdel hitills med mina nya Promarkerpennor och det är faktumet att de luktar apa men det kan jag stå ut med. För väl är det väl i alla fall att lukten försvinner snabbt när man ritar med dem. Så jjag är väldigt glad övet att ha fått dem :) fastän jag bara hitills har provmålat lite med dem så tänker jag köpa settet med pastellfärger nu också+ det med hudtoner då jag saknat att kunna göra nyanser i hudfärg då jag tecknar mangaliknande saker ibland. För övrigt är mangagubbar de enda människor jag klarar av att rita men jag kan ju inte säga att jag tränat på det lika mycket som hästarna och djuren då.
Fast att rita är skoj men som alltid är man själv nog den värsta kritikern och visst det finns många som är bättre på att teckna än mig men jag ser det bara som en kul hobby (än så länge) så jag kanske inte ska sätta för höga krav heller även om det är lätt att man gör det.
Funderar ju kanske på om jag ska våga prova mig på att ev göra små kort (lämpliga att ge bort i present) och börja sälja men vi får se vad som händer, för det vore kul att åtminstone ha vågat prova mig på det.
Man vet ju inte hur något går innan man har försökt eller hur ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0