För er alla

 
 
Det här är för er alla som inte har mig som vän på facebook.
Vill inte avslöja mitt namn eller var jag bor för folk jag inte känner för man vet faktiskt aldrig vem som döljer sig bakom tangetbordet och skärmen irl numera.
Fast nåja det var inte det som jag skulle skriva om.
Har kommit igång riktigt nu med mitt kvarter i Sims 3, Hillsidee.

Så här ser det ut för tillfället :) fått till alla korsningar så vägarna är länkade och det var inte det lättaste kan jag säga men till sist så satt vägnätet ihop. Har börjat placera ut lite allmänna tomter och några köpbara så folk kan flytta in sedan :P men jag är speciellt nöjd med den lilla viken & det blivande fiskeläget.
Hur jag lägger upp resten av staden får jag se men nu har de fått tomter för sjukhus,polissation,brandstation,skola,bibliotek,en park, en liten butik och ett labb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0