Det finns...

Det finns en mängd olika hästfärger och de mest udda kombinationer. Har själv sett en ponny som snarare såg smutsig ut men hon var brunskimmel fast en av de absolut finaste färgerna tycker jag är bork, eller gulbrun som vi säger på svenska. Gjorde därför ett härligt hästigt kollage av några bilder som jag fotat på kusar med denna underbart vackra färg. Kan man göra annat än att vilja hästnappa någon av dem?
Nej jag tänkte just det.fast det skulle nog gå lite dåligt att försöka smuggla in en häst i lägenheten,kojan eller garaget. Fast fina är de verkligen och deras ägare kan vara mycket stolta över sina guldklimpar(tack för att jag har fått fota dem om någon av er läser det här).
Förutom borkfärgade gillar jag också rödskäckar o rödskimlar men det som egentligen spelar roll är personligheten. Då är helt enkelt ras och färg inte så viktgia om det väl säger klick men visst får man lov att ha sina favoriter ändå.Dessutom älskar jag verkligen kallblod vilket kanske synd på bilderna också, så kan man förena de båda två då är det klart att det <3och jag förvandlas till den där drömmande hästtjejen igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0