Tjenamoss

Hejsan svejsan på er alla.
Nu har det kanske gått några dagar sedan jag bloggade senast men
jag har pysslat med en del annat under tiden. Har ju börjat fixa Sims på två ställen som ni vet och det tar lite tid att ladda ner alla saker jag tänkt mig att ha (så jag kan bygga som jag vill). Så därför kanske jag inte är inne lika mycket på MSP som förut. Loggar ju dock ändå oftast in för att mata boonies&samla så ni har med största säkerhet ändå sett till mig.
Men dessutom så tycker jag att det är lite tråkigt att vara inne också , speciellt eftersom vissa fortfarande tjatar på mig om saker som redan står här på bloggen eller i min biografi.
Acceptera att jag bara berättar det jag VILL och nej jag avslöjar fortfarande inte några personliga detaljer om mig själv så som namn, ålder osv.
Dessutom så blir jag fortfarande inte vän med någon efter EN förfrågan, är ni intresserade skicka ett meddelande istället såå vi får lära känna varandra lite först. Absolut NEJ killar jag blir INTE heller ihop för de som skickar sådana förfrågningar, det borde jag ha varit tillräcklgit tydlig med redan tycker jag.
Jag är ledsen om ni på något sätt tycker att jag är otrevlig för att jag tycker så här men sluta för gud skull att tjata på mig om de här sakerna då !
För jag lovar det är inte speciellt kul att få samma fråga fem gånger om dagen från fem olika personer trots att man helt tydligt bett dem att inte ställa FÖR personliga frågor(det står ju dessutom i reglerna att man aldrig ska ge ut sådan information heller)
Nej nu får det kanske räcka för idag..eller jo mina nya booniesar har växt ett steg :) men jag letar fortfarande efter ett namn åt den ena.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0