Hejsan hoppsan!

Hejsan hoppsan på er alla.
Tänkte bara skriva några små rader nu igen så här så nu vet att det rullar på men det blir ju inte alltid man har något att skriva om heller.
Fast nu har det dykt upp en sak jag känner att jag måste få säga min mening om.
Ni vet topplistorna på MSP då tänker jag framför allt den som visar de som tjänat mest. Ibland dyker det upp helt nya namn på den som aldrig funnits med där tidigare.Det här tycker jag är minst sagt lite konstigt. Så jag brukar i alla fall rapportera om jag ser något som verkar märkligt och inte allt för sällan dagen efter är de borta från listan. Hur kan det komma sig ?
De flesta som spelar MSP vet väl ändå att man inte får fuska eftersom det står mycket tydligt i reglerna samt att det har pratats om det en hel del under forumet.Dessutom förstår jag inte riktigt vad man vill uppnå genom att göra det heller för vad tror man att man vinner på det ?
Nej man riskerar ju bara att bli påkommen och avstängd så jag tycker att det bara är onödigt och tråkigt gjort.
Dessutom finns det en till sak jag tycker är onödigt att göra och det är de som går runt och säger hur tråkigt och trist MSP har blivit.
Om de nu tycker det varför slutar de inte bara då istället ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0