Har fotat lite

Trodde faktiskt inte att jag skulle hinna med men det var så fint väder idag när jag kom hem vandrandes.
Solen sken och fåglarna kvittrade på andra sidan vägen så när jag hade ätit lunch tog jag med mig kameran ut , det var helt enkelt för svårt att kunna  motså.
 
 
Lönnlöven håller som bäst på att ändra färg och de mest fantastiska fägerna kommer fram.
 
Nyfiken i en strut eller ? Nåja när jag som bäst var ute sprang jag på en flock med starar som tittade
förbi mitt i stan på ett grönområde där de gick en stund och plockade bland löven i sin jakt på mat.
Riktigt fint kvittrade de också innan de flög iväg eftersom de blev skrämda av några som kom och gick.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0