Här är hon nu

 
 
Ridskolans nyaste tillskott, Munsboro Rolo ett femårigt sto från Irland..
Av detta visste jag ingenting när jag var där häromdagen och fotade men hag föll en gång kan jag säga för denna lilla fröken. Liten men naggande god tror jag kan komma att strämma bra. Hon verkade lite blyg inför de nya omgivningarna uppe i norr (så jag betraktade på avstånd ) men hon gnäggade varmt när det var matdags och hon tittade nyfiket på kameran som synes.Så man fick passa sig så hon inte tog den för mat av misstag.
Verkar vara en fin liten ponny med mycket stor personlighet  och det är väl lite typiskt mig att falla för en irländska*skratt*  men det är den bilden jag har av ponnyer som kommer därifrån att de oftast är klippor helt enkelt. Det blir nog inte sista gången jag hälsar på henne i alla fall :)
Också sa jag hejdå åt Allegro som kom fram till mig där jag stod och fotade när de andra hästarna var lite mer ointresserade.Är man där och fotar ibland som jag är tycker jag att man lär känna hästarna lite i allafall och han är just en sådan där som brukar komma fram för att hälsa.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0