Utställningen

Idag hade jag lite tid över på jobbet så jag gick upp för att kolla in utställningen där en del av mina saker är med.
Nu var de inte bara uppställda på hyllor längre utan dessutom frontglaset kommit på plats och jag får medge att det såg väldigt bra ut. Tänk den som hade ett helt rum hemma för sina samlingar :P *drömmer*
Passade såklart på att fota lite så nu kan jag äntligen visa upp några av dem.
 
En härlig neonskylt. Den fungerade inte från första början men med lite fixande,trixande och en stor dos tålamod så blev den helt återställd.
 
Tyckte om den här stilen faktiskt och visst ser man att en del av modet bara går runt och saker kommer tillbaka.
 
 

Kommentarer
Postat av: Cornell

Min kompis hade några sånna My Little Ponysar, hehe, kommer ihåg att vi lekte med de när vi var små :D Fin blogg!

Svar: jepps :P äkta nostalgi, de ponnyer som hasbro gör idag ser ju knappt ut som ponnyer längre
None None

2012-10-09 @ 20:56:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0