Morsning

Hejsan på er alla.
Nej det är ingen fara med mig alls trots ett par dagars frånvaro från datorn. Då ni behöver inte oroa er eftersom jag haft fullt upp ändå.
har pysslat lite och umgåtts med den övriga familjen vilket kan vara nyttigt att göra ibland med. Så jag har helt enkelt inte hunnit med att sitta någonting här. Jag brukar ju sällan annars sitta på söndagar men nu tänkte jag visa lite av min helg samt lite kort från förra helgen då det också blev lite fotande men inte heller riktigt hann med att lägga upp dem här :)
 
Mamma gjorde en god efterätt :) med bland anant brownies i, mums.
 
 
Har ni sett..så här fin blev min tiger när jag lagt den klart och jag får säga att jag blev rätt så nöjd.Ena systerdottern älskar dessutom tigrar så hon blev jätteglad när hon fick den :) och jag kan väl erkänna att mitt hjärta brinner för dem också.
 
Höll på att springa förbi det här lövet, titta på dropparna.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0