Köp inte

Jag vill bara göra er alla som spelar MSP uppmärksamma på en sak.
Gå INTE på när någon frågar om ni kan ge dem en speciell present via diamanter. Sprang på en tjej när jag var inne tidigare idag i ett chattrum som bad mig om den här tjänsten och hon försökte köra med att diamanter inte kostar pengar vilket jag tror de flesta av oss som spelar vet att de gör. Ville bara uppmärksamma er på att det kan vara ett nytt försök till att luras så var försiktiga och DELA aldrig heller gubbe med någon , inte ens med någon ni känner på riktigt eftersom man bara riskerar att i slutänden bli lurad och det är ju inte kul.
Den här tjejen skrev vidare att vi inte var vänner som hon hade trott, vilket jag bara tyckte vara onödigt gjort av henne. Bli så sur för att jag inte gick på hennes trick :( men sådana vänner som försöekr luras vill man ju inte ha.
Nåja...vad jag har gjort mer ?
Idag var vi upp en sväng i skogen och plockade tranbär på en liten myr.
Först såg det ut som om vi inte skulle hitta några utan det verkade bortplockat men så gick vi åt andra hållet och hittade massor, eller tillsammans plockade i alla fall jag och föräldrarna 2.3 liter.
Det är ju inte helt enkelt att klafsa omkring och hitta bären heller då de växer nere i mossan men 2400 bär är åtminstone nog för en årsförbrukning :?  jodå vi räknade dem.
Nej men skämt åsido mamma läste att det går 80 bär per deciliter och resten är matte*skratt*

Kommentarer
Postat av: Caroline Nilsson

Hej, kul att du ville vara med i Helgens Blogg, kika in och se om det var just du som vann!
Om inte så var jättegärna med i min nya omgång av Veckans Blogg! :)

2012-10-07 @ 20:56:53
URL: http://iamcarro.blogg.se/
Postat av: alexh33

Hej Connie! alexh33 här (på msp) ;)

jag älskar verkligen din blogg, den är så seriös

2013-03-12 @ 19:53:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0