Angående elak kommentar på bloggen

Jag har aldrig någonsin skrivit att det här bara ska vara en mspblogg ändå verkar vissa tro det och förvänta sig att jag bara ska skriva om moviestarplanet. Försökte en gång att ha det så men då var det ingen som läste så jag tyckte det var bättre att blanda lite olika delar för allt är ju ändå skrivet av en och samma person,nämligen mig.
Jag lägger upp dessutom upp om andra saker med ibland och skriver för att det är roligt att att dela med sig av händelser och bilder ibland men nej jag tänker inte lägga in EN bild i minst varje inlägg för ibland har jag inga bilder som passar till det jag skriver om då jag i största möjliga utsträckning vill ha bilder jag fotat själv och inte ta olovandes från andra(som jag ser är vanligt på många andra msp bloggar och inte bara dem).
Tycker ni inte om att läsa eller inte orkar ta er igenom ett inlägg är detta INTE bloggen för er ,för jag gillar att skriva helt enkelt och att klaga på styckesindelningen när jag har VG i svenska B från gymnasiet känns ganska så onödigt.
Ska ni bara klaga så låt bli att läsa istället och var glad för att jag fortsätter med bloggen överhuvudtaget för det är långt ifrån solklart att jag fortsätter på msp längre av andra orsaker som jag också nämnt några gånger.
Vidare så blir det oftare längre inlägg om jag känner att jag behöver skriva av mig kring något ämne som är aktuellt eller har många foton att visa upp just då så kom inte och försök inte säga åt mig att jag gör för långa inlägg för jag gillar helt enkelt att skriva , är det så fel tycker ni  och vad skulle ni tycka om någon sa samma saker åt er ?
Menar det att det faktiskt går att tänka efter innan man skriver med men det tycks många ha glömt av i dagens läge men för att säga något mer tycker jag att blggar med mer bilder än text kan bli rätt ointressanta efter ett tag eftersom det fokuseras mer på yta med dem många gånger än om man skriver texter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0