Veckans Bonnie

Så har det blivit dags igen för att nominera Veckans Boonie.
Tycker det är rätt svårt att utse någon egentligen eftersom jag får in så få förslag(skicka fler)
Ni vet ju hur det går till som eller hur ?
Om inte kan jag dra det lite kort igen här.
Ni gör alltdå en artbook på var och en av era booniesar, väljer ut den ni gillar bäst och meddelar detta till mig.
Därefter kommer jag att ordna så att en av era booniesar får komma med här varje vecka :)
Kul idé eller hur ?
Men fråga inte efter ett eventuellt vinstpris för det är ett pris i sig
att bara få komma med så man vinner inget utan tanken är att det här bara ska vara för kul och att folk ska
få ta del av en massa små roliga kunskaper om era booniesar.
Så jag säger fantisera mera och skicka meddelande :)
Den här veckan blir det Badbollens Gozo som får den stora äran att synas här :)
Jag vet att en boonie från henen var förra veckan med men..så vad väntar ni på då . gör artbooks på era och meddela mig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0