Tillbaka

Sådär ja nu behöver ni inte oroa er längre över varför jag inte har varit inne på några dagar.
Jag är tillbaka och tänkte att jag skulle skriva några rader här för att ni ska veta vad jag har haft för mig.
Har helt enkelt gjort lite annat, sett på hockey VM på tv bland annt, har vilat för att jag haft ont i huvudet igen(mest troligen någon form av migrän) också har jag försökt vara lite social med som omxling då jag behövde vila lite från skärmen. Dessutom så har jag spanat efter fåglar och ritat en del.
Nu känns det i alla fall bättre så jag hoppas kunna tillbaka mer som vanligt igen men ni vet om jag skulle bli frånvarande igen ett tag. Man kan ju inte bara sitta på MSP hela tilden dessutom så är jag så ..irriterad på att sidan är segare och laggar med än någonsin. Det går ju knappt ens att sköta booniesarna eller gå runt i ett chattrum..vad är det här?
Om man nu betalar för VIP så borde väl sidan åtminstone fungera och inte krångla så här eller vad säger ni ?
Vet att det finns vissa som tror att det är ens dator som är felet men jag har provat MSP på flera datorer när det varit segt förut och problemet har då bestått så NEJ det är sidan som krånglar på något vis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0