Om ni visste

Det får bli rubriken till mitt inlägg idag för jag måste verkligen undra hur vissa människor på
MSP tänker som när de skriver saker till en som inte är så snälla eller kommenterar elakt på
ens filmer. Tror de att man ska bli glad då?
skratta åt sakerna eller helt enkelt att man bara ska bli ledsen och
nonchalera problemet därför att man är så upprörd.
Ja inte vet jag hur det hela går till som men jag tycker ändå att det är rätt klart att man ska
behandla så som man vill att andra ska vara mot en på nätet med.
För även det skrivna ordet har makt att såra och göra fruktansvärt ont och det kan till sist
bli många gånger värre när folk man inte känner sitter och påstår saker om en utan att veta.
Att det beteendet gör ont tror jag alla som har råkat ut för något vet om.
Vad som sedan sårar en mest är när det finns regler för att alla ska trivas på sidan men när vissa ändå
gör saker som strider mot dessa.
Sedan när man försöker förklara för dessa om just reglerna  blir man oftast bemött som en besserwisser som
tror att man äger MSP. Åtminstone har jag fått höra detta sägas om mig ett par gånger.
Trots att det är så långt från sanningen man kan komma, jag vill ju bara att folk ska trivas på sidan men hör
ändå från fler och fler håll om hur folk slutar på grund av andras påhopp.
Det gör mig bara förbannad men samtidigt känner jag att jag vill ådstakomma något kreativit som kan hjälpa och
det är just därför jag skriver sådana här inlägg bland annat.
Om någon bryter mot reglerna på MSP så tveka inte att rapportera om ni är säkra på ert fall.
Det kommer att hjälpa både er själv och andra i slutänden att få bort de som inte kan acceptera att
sidan faktiskt har regler som bör efterföljas.
För i slutänden så vinner de ju ändå inget på sitt beteende utan kommer bara att förlora på det.
Och nej får jag för personliga frågor här på bloggen så besvarar jag dem inte utan de raderas, acceptera det och fråga inte varför jag inte lägger upp bilder på mig själv för det har jag också förklarat redan en gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0