Nya profilen

Tänkte att jag skulle förklara den lite lätt för er bara eftersom jag vet att många tycker den är rörig och svår att förstå sig på och jag är beredd att hålla med. Den har blivit bra mycket plottrigare och krånglgare att hitta runt på än vad det var förut..men så gillar jag fortfarande inte meddelandesystemet heller.Fast jag kan ge er en liten
nyckel för att förstå oredan och virrvarret.


Öppnar du din profil nu ser det ut så här, väggen är som gamla gästboken där man kan skriva medelanden till andra men ändrar du själv så ändras också texten i din pratbubbla så tänk på det.

1. Här kommer du till din nya profil
,alltså till samma sida som du ser först när du klickat för att få upp profilen.

2.Här hittar du din nya biografi, mitt råd är att skriva kortare om sig själv här.

3.Flik för hantering av presenter, önskelista och mer.

4.Här hittar du numera återvinningen.

5.Här hittar du Bytena numera.

6. Här hittar du din gamla biografi. Tycker den här formen är bättre för det känns som man kan skriva mer på ett enklare sätt här än vad man kan på den andra. Även om man kan ändra texten så gillar jag mer det enklare formatet som känns mer okonstlat.

Hoppas att ni förstår profilsidan lite bättre med hjälp av denna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0