När saker inte blir som man tänkt

Fick en avi av posten för ett par dagar sedan och blev så glad.
Inte kunde det vara det jag jag hade planerat och beställt redan.
Nog för att det gått ett par-tre veckor sedan beställningen men man vet ju att
målning och sådant tar tid.
Så döm om min förvåning när jag packade upp lådan.
Där var han eller snarare hon då :P
Hade beställt en hingst men fick ett sto fast det kanske inte gör något heller när
saken kommer omkring. För hon är verkligen underbar och precis vad jag såg fram emot färgmässigt.
En vacker skimmelskäckfärgad tinker :)
Lite inspirerad av en annan modell jag såg på nätet och blev kär i direkt men inte hade råd med och när jag tänker efter också lite inspirerad av en häst jag faktiskt har sett irl.

Här är hon nu :) Eftersom det blev ett sto blev det lite mer krypiskt med namn hade tänkt mig en Mithrin eftersom jag gillar Sagan om Ringen men nu får det bli en Lady Of The Lake istället.
Är trots allt jättenöjd med henne :) för hon blev ju rätt trots allt,

Här är bilden från ifjol somras som jag fotade när pappa och jag var ute på äventyr.
Hamnade ju i tinkerparadiset och jag kan erkänna att jag inte blev mindre frälst efter att ha sett dem
irl med och inte bara på bild.

Kommentarer
Postat av: Annika

Åh, de är såå fina! Både den du fick hem i paketet, och den på fotot.

2012-06-01 @ 00:16:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0