Jag som..

Jag som var så glad och kände mig så postivt inställt till MSP åtminstone för tillfället.
Det varade fram tills idag när jag fick ett visst meddelande från en med ett synnerligen
fantasilöst namn.Tror jag lämna resten av bedömningen åt er själva faktiskt och
det gör jag nog rätt i så arg som jag är just nu.Arg på alla som beter sig tanklöst på MSP.
Man ska inte behöva ta sådan här skit på en sida där det är mestadels barn heller.
Fast nu kanske ni förstår orsaken till varför jag tagit bort mina djur, lagt dem i väskan och funderat/rar på att sluta. Det är helt enkelt inte roligt när man får ta emot andras dynga!
Behåll den för er själva istälet ni som känner att ni måste skriva något elakt istället för att såra någon och göra någon ledsen.
Vet ni inte så pass som att följa de regler som gäller på sidan så kanske ni inte ska vara på nätet alls heller
för det är inte tillåtet att vare sig kränka någon eller trakassera någon där heller.
Även om det är betydligt lättare att gömma sig bakom en anonym fasad så kan man i alla fall bli polisanmäld för det så tänk efter innan ni vräker ur er något som nedan.

Dessutom så accepterar jag inte heller att bli kallad för saker som ko eller menskärring heller men det är andra beskrivningar som jag har fått höra ommig från vissa av medlemmarna på sidan.
Varför är man så här elak mot en viss person ?
För så vitt jag vet har jag verkligen INTE gjort något alls för att förtjäna det här utan jag finns helt enkelt
bara till här för att jag tycker sidan är rolig då jag är väldigt kreativ av mig men nu börjar till och med mitt
tåladmod och överseende att tryta.
Fast vi får se ..kommer i alla fall att lgoga in och göra det vanliga , mata boonies , samla sc och prata med vänner ett tag till och kom ihåg all form av negativ kritik som passerar en gräns rapporteras.

Kommentarer
Postat av: maddeni

de är inte kul att bli kallad såna saker :( stakars dej.jag vet hur de känns vissa har gjort så mot mej med.

2012-05-16 @ 15:59:29
URL: http://mspmaddeni.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0