Jag blir ARG

Nu till en sak som gör mig förgrymmad minst sagt.
Vad får folk att försöka fuska på MSP ?
Jo förmodligen för att de vill levla snabbt och bli kända snabbt men jag är väldigt ledsen.
Det finns inga fusk och inga genvägar att ta.
Hört genom vissa rykten att det ska finnas ett program som man kan ladda ner
som hackar systemet och för en upp i listorna.
Väljer dock personligen att tro att det här är ren och skär lögn,
Lyckas man bli hackad har man för det mesta varit för oförsiktig och avslöjat kanske inte själva
lösenordet men väl gett små ledtrådar utan att man har tänkt på det. Kanske har man berättat namnet på ett favoritdjur osv.
Var därför försiktig och ge aldrig ut någon sådan information. Inte ens om någon hotar med
att rapportera er för de har ingen rätt att veta ändå.
Det säkraste man kan göra är att välja ett bra ord som ingen ens skulle förknippa med er
gärna i kombination med siffror och specialtecken om det går.
Dessutom så undrar jag hur ni som hackar tänker ?
Tror ni det är kul för oss som spelat i flera år när ni plötsligt seglar in på listorna eller ?
Fel, fel och fel igen utan jag blir bara arg och det tror jag inte är den enda som blir.
Här har man slitit så för att nå den status man har också
kommer ni bara in sådär lätt, hur tror ni att det känns ?
Nej inte speciellt bra vill jag lova och om ni gör det här för att prova systemet så lovar jag det finns alltid metoder att avslöja er på med så ni har ju inget för det.
För ni riskerar genom ert eget handlande att bli av med ert konto genom att support inte tillåter fusk(som vad jag vet ni kanske lagt ner mycket tid på ert konto med) men i sådana fall är det ju bara ren och skär dumhet det ni gör.Det står dessutom tydligt i villkoren att det inte är tillåtet attt fuska så varför ens försöka när man inte får?
Tycker ni dessutom som någon sa att sidan är så tråkig ja men då behöver ni ju inte ens vara där eller hur ?
Så det kanske inte är konstigt heller att jag blir väldigt illa berörd av att folk kallar mig för hackare och anklagar mig för något som är så långt ifrån mig som man kan komma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0