Försenade vårblomster och en liten godbit

Har ju en hel del kort att sortera upp som jag redan nämt så det behöver jag egentligen inte göra igen.
Fast anledningen till att jag ändå gör det är att jag hittat några godbitar som jag känner att jag vill dela med mig av så här .


När tussilagon tittar upp vid dikeskanten då vet man att våren är på väg.


En annan vacker tidig vårblomma är såklart krokusen som brukar titta fram när värmen kommer.

Här är han nu mitt senaste tillskott i samligen. En liten skimmelskäckfärgad tinkerhingst.
Men jag har ett väldigt stort problem, kommer närmligen inte på något namn på honom hur jag än vrider, vänder och leker med orden.
 

Någon som vill komma med ett förslag?
Tänkte på Gandalf från början men han känns inte som någon sådan...


Helt klart
är i alla fall att jag vill ha ett bra namn som passar på honom och som är hämtad från sagans värld.
Så kommer ni på något är det bara att lämna en liten kommentar här på bloggen så blir jag glad.




Kommentarer
Postat av: Annika

Han är verkligen som hämtad från sagornas värld!

2012-05-10 @ 21:12:09
Postat av: JagÄlskarMonsun

Är det Schleich-hästar?

Svar: Nej det är det inte, de felsta jag har är av det amerikanska märket breyer
None None

2013-01-04 @ 13:11:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0