Får man lov ?

Får man lov att bli tokig på MSP ibland?
I sådana fall tänkte jag meddela att jag börjar bli det nu.
Nog för att det kan vara långsamt och lagga i vanliga fall
men som det är just nu kan jag inte dra mig till minnes att det någonsin har varit förut.
Inte ens sedan jag började på sensommaren 2010.
Vad är det då som gör sidan seg?
Det finns det nog olika teorier om men en av dem är helt felaktig och det är den
att det skulle ha något att göra med på vilken dator man sitter.Har provat vara inne
med flera olika datorer när sidan segar och problemet har INTE försvunnit.
Dessutom går alla sidor bra som vanligt utsom just MSP.
Nej jag skulle tro att den som är mer trolig är att den blir seg när det utförs uppdateringar men
något som jag tycker vore mer schysst mot oss medlemmar vore om man skickade ut epost till alla och talar om när eventuella uppdateringar/jobb ska göras så att man vet när man inte bör gå in eller helt sonika stänga sidan under den tiden som arbetet utförs.
För jag tror inte att det bara är jag som blir irriterad över att sidan är långsam och knappt ens går
att vara inne på ibland.
Dessutom undrar jag hur det kan komma sig att vissa säger att de aldrig upplever detta lagg när det är helt tydligt att så många andra gör det ?
Det var bara lite tankar som jag kom på idag kring varför MSP blir så otroligt segt ibland. Nej nu ska jag fika, umgås med den övriga familjen och eventuellt få ut och fota lite efter regnet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0