Björkarna susa



Det är verkligen det minsta man kan säga om dagens väder.
Gick den vanliga rundan runt en av stadens småbåthamnar men jag tror jag är beredd att
hålla med gräsänderna. Även fast solen sken så dröjer det nog ett tag ännu innan det kommer någon värme,
Såg inte heller till skrakarna men de tyckte nog att det gick för stora vågor in mot land för att de skulle vilja ge sig ut och fiska.

Däremot hittade jag denna lilla stenskvätta som lät sig fotograferas innan den flög vidare längs kajen.


Dock eftersom det blåste så kunde jag passa på att fota vågskvalp. Det kan faktiskt vara nog så intressant
att studera hur de bryts när de slår in mot land.Så jag tror jag lyckades få några rätt så intressanta bilder
i alla fall även om det var fåglar jag hade siktat in mig på att fota.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0