Nu måste jag få häva ur mig

Nu måste jag få häva ur mig och berätta hur besviken jag blir på vissa människor på MSP.
Fört hör X som vi kan kalla henne av sig och berättar om hur gärna hon vill bli min vän, jag ber henne läsa
min biografi och respektera den varpå hela krusellen börjar.
Bland de förstasakerna som händer är att hon skickar en rad mejl med högst 3 minuters mellanrum med samma innehåll; Kan vi bli vänner?
När jag ber henne sluta tjata händer det här:
Hon menar att hon ska ha mejlat mig för en månad sedan och bett om att vi skulle bli vänner redan då men att jag inte svarat. När jag säger att jag försöker ögna igenom de flesta mejl jag får även om jag inte läser alla mer noga så blir hon svinsur och menar bland annat på att jag är så himla otrevlig.
När jag försöker förklara för henne mynnar det hela dessutom i att hon otar mig med att om jag inte godkänner henne som vän tänker hon inte svara på mina mejl heller.
Bara undrar vad hon tror..att jag vill godkänna henne som vän efter något sådant här?, nej tack jag blir så ledsen och besviken när folk gör så här. För de känner inte mig, ser inte helheten att det faktiskt finns en människa bakom tangentbordet som vill lära känna folk för att prata med om ditten och datten.
Snarare än att bry sig om någon bara för att de är VIP, höglvl elelr ngt annat som har med MSP att göra.
Hoppas att jag förklarade det här tydligt nog för jag är less på folk som säger att de inte föstår min biografi.
Jag ska inte behöva sitta och försara varför jag vill lära känna folk innan jag lägger till dem som vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0