Look tävling

Jag måste få fundera på en sak.
Ett tag strömmande rösterna in i den, men nu är det absolut stilla och jag får inte
in några röster alls. Vad beror det här på ?
För jag tycker att jag gjort bra med reklam för den och hur svårt är det att kika in här och kolla om man spelar
MSP. Man kan ju såklart rösta annars med men det ska ju vara lite vits med det om man ska kunna få pris.
Hur som helst så är min fråga till er ska jag fortsätta ha den här tävligen eller ska jag lägga ner den på grund av bristande intresse ?
Är det verkligen ingen som vill ha chans att vinna något från önskelistan?
För att det ska bli riktigt rättvist väljer jag också att nollställa röstningen så att alla får samam chans att delta igen. Vet att det kanske är lite orätt mot alla er som redan hade röstat men när intresset har varit så lågt och jag förstår om ni blir besvikna men nu är det så. 
Ni kommer att istället få en ny chans att vinna något på en tävling som gäller en sommar-look men den återkommer jag till senare när det är dag så det blir tidigast någon gång i maj/juni.
Hoppas att ni ska kunna ha överseende med det här men jag hade som sagt trott på mer intresse från början.
För att hjälpa mig så fler röstar så kan ni tipsa era vänner som har msp om både bloggen och tävlingen :)
Tack på förhand allas er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0