Läskigt...

Igår kväll loggade jag in på MSP för att mata mina djur men det var också allt jag hade lust till.
Jag förstår inte vad det är med en del folk.
Det var folksamling i mitt rum samtidigt så det laggade otroligt mkt på grund av det men jag
hade ingen större lust att stanna kvar heller när alla bara frågade om vi skulle vara vänner.
Liksom dumt att läsa någons biografi först, vad är den annars till för ?
Sedan gillar jag inte de som försöker vända massan emot mig heller och påstå saker som att jag
inte skulle vara näll. Sådana saker gör mig faktiskt både arg och ledsen!
Anledningen till att jag inte blir vän med första bästa är att jag vill mejla ett tag först och lära
känna folk innan jag kallar någon för min vän. Är det så fel med det tycker ni?
Jag måste bara undra.
För det kändes inte så kul att komma in igår och formligen bli runtjagad i rummen med många som inte alls
lyssnade på mig utan fortsatte tjata trots att jag försökte säga ifrån :/
Respektera ett NEJ om ni får ett, allt annat är bara otrevligt som ni försöker göra och pressa mig.
Jag blir vän med de jag själv känner att jag VILL bli vän med , bland de som följer mina regler.
Jag kan inte bli vän med allt och alla heller, det hoppas jag att ni kan förstå.
Dessutom ber jag er att tänka er för , tigg inte presenter eller autos och nej jag blir inte heller vän mot varken eller.
Många av er som skickar direktförfrågningar verkar bara vara ute efter en sak. Att rida på andras framgång och det tycker jag är fel, jobba på er egen istället det finns massor av sätt som faktiskt fungerar och jag har skrivit om några av dem men det största är nog att inte tjata för det hjälper inte till med att göra en populär på det sättet,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0