Inte idag igen

Redan igår när jag var in på MSP så tyckte jag att sidan var betydligt långsammare än vanligt.
Så här brukar det oftast bli när många är inne samtidigt eller när det byts tema.
Nåja jag gjorde de saker jag skulle och loggade ut för att se på tv.
Fast nu idag när jag skulle in och ta hand om mina boonies lite så kvarstår problemet.
Sidan är seg som knäck och det går mycket knappt att göra något.
Vad sitter problemet i undrar jag  och vad händer görs det verkligen något åt det?
För det ska verkligen inte behöva vara så här.Provat att relogga de gånger det varit som värst
men efter ett tag blir sidan precis likadan igen *seeeeeg*
En del av er kanske säger att det är fel på datorn jag sitter vid men jag har testat olika datorer och
vet fler som har problem med sidan.
Om man är VIP och betalar för att få tillgång till allt extra material ska man väl få bättre sida än så här 
eller vad säger ni ?
Jag får dessutom två felmedelanden ibland som säger Could not connect to game server och något liknande
Någon som känner igen er?
Tycker egentligen att det bara blivit mer&mer problem men man kan ju
hoppas på en lösning snart. 

Kommentarer
Postat av: mustee

hej connie det är samma sak med att det kommer nått konstigt meddelande upp som det står på engelska!

2012-03-20 @ 06:57:58
Postat av: Badbollen (på MSP)

Jag känner verkligen igen mig i det du skriver, nästan exakt samma saker händer för mig! Men det är bara nu den senaste tiden som det börjat hända, jag undrar just vad det beror på? Nu kan man ju få sitta och vänta i flera minuter om man har otur. Men om det blir sådär jättesegt så kan man logga ut, stänga ner fönstret och ta upp det igen. Det brukar funka för mig i alla fall! :)

2012-03-21 @ 14:25:05
Postat av: Badbollen (på MSP)

Okej, det där sista jag skrev, om att stänga ner fönstret, det funkade visst inte nu. Konstigt, det brukar funka... :p

2012-03-23 @ 12:26:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0