Veckans Boonie och mer...

Hejsan på er alla.
Jag har en dyster nyhet gällande Veckans Boonie.
Eftersom gensvaret att ha denna punkt kvar på bloggen verkar vara så dåligt och intresset från er sida inte verkar vara så stort att göra fler artbooks och meddela mig detta så väljer jag att lägga ner den.
Det är ju ingen mening att jag har kvar något som ni inte tycker om att läsa eller hur ?
Många har dessutom undrar hur man gör men jag har förklarat det här ett flertal gånger med och ändå har det inte gett några resultat så då drar jag den slutsatsen.
Vad jag ska fylla tomrummet med har jag inte riktigt löst än men jag har en tanke i alla fall som inte gäller MSP men väl ett annat av mina intressen.
Mer än så säger jag inte nu eftersom jag håller på att fundera på hur det ska se ut.
Dessutom så kanske några av er undrar varför jag varit inne så lite och om sanningen ska fram är det bara delvis vädret som gjort det. Har tidigare haft problem med depression&illamående,yrsel och huvudvärk på grund av den och det har kommit tillbaka men det här är något jag inte gärna pratar om.
Igår var jag i alla fall upp på vårdcentralen så nu hoppas jag kunna få grepp om tillvaron igen med nya piller.
Tycker egentligen inte om att ta dem men de är guld värda om man kan slippa alla symptom sedan kan man minimera riskerna att få bryt också.
Så det är väl det här också som har gjort en del av att jag haft så lite tålamod med alla som tjatar på sidan men det år så enkelt med att bara lyssna på ett NEJ jag lovar så svårt är det faktiskt inte att kunna respektera någon annan och att faktiskt inse att det finns en människa bakom figuren med.
Som jag sagt tidigare så tycker jag många glömmer bort det här när de skriver rentav elaka saker till och om varandra, speciellt när de inte känner den andra men det är kanske just därför folk tror att det ska gå bra men varför mår så många dåligt av sociala medier på nätet med ?
Tänk er för en gång till istället innan ni skriver för jag tror inte ni skulle tycka om att någon sa sådana saker till er heller för visst det kanske är lättare att gömma sig på nätet men det medför också ett ansvar att kunna följa regler på en sida.
Egentligen kanske jag bara borde ha slutat men jag känner också  att det är fel att låta andra, yngre knäcka mig och en del uppfattar mig tyvärr lite som en besserwisser men jag lovar jag har gått igenom så mycket mer här i livet än vad många av de har. Gillar ni inte att jag finns på sidan för att ni stör er på att jag är vuxen eller att ni gär elakheter mot mig av ren avundsjuka så BEAT IT!
Varför jag spelar angår inte er och jag tycker faktiskt att det är roligt att vara kreativ och få uttrycka sig.
är det så fel tänkt av mig ?
Nej det här blev visst lite längre än jag först trodde men nu vet ni ju i alla fall hur det ligger till...jo och jag har börjat samla saker till Sims 2 igen så snart hoppas jag kunna visa upp lite saker därifrån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0