Svåra spel

Har förstått att vissa av er som nyligen börjat på MSP har svårt att förstå två av spelen i chattrummen.
Tänkte försöka ge mig på att förklara dem lite bättre för er då stt de ska bli lättare för er att kalra av i framtiden så ni ska kunna samla både mer fame och starcoins på egen hand.
För man får faktiskt göra en del själv med och inte bara tro att andra ska göra jobbet åt en hela tiden som några tycks tro.
Det är inte så svårt egentligen att spela dem heller så jag hoppas att några av er blir hjälpa av det här :)
 
Först tänkte jag börja med att förklara hur man spelar Fånga Autografer(man får fame av det)
 
1.Klicka på Fånga autografer i chattrummet och starta spelet.
2,Klicka på pennan och blocket allt eftersom det flyttar sig och försök träffa så många du kan, lycka till!
3.Om du mot förmodan missar kommer du nu att få en liten skylt som visar hur många du träffade och hur många fame du fick.
 
Nu tänker jag skriva om nästa spel som många tycker är det svårare av de två om jag förtått saker rätt, nämligen Fånga stjärnor. Egentligen bygger det på samma princip som med Autograferna men det kan vara lite svårare att hinna med, ett litet tips jag har är att du klickar en liten bit bortanför där du ser stjärnan komma, då är chansen större att du lyckas fånga den.
 
 
1.Klicka på Fånga stjärnor i chattrummet och starta spelet.
2,Klicka på Stjärnan allt eftersom deb flyttar sig och försök träffa så många du kan, lycka till!
3.Om du mot förmodan missar kommer du nu att få en liten skylt som visar hur många du lyckades samla och hur många fame du fick.
 
 

Kommentarer
Postat av: Karro_2002

Coolt :)

2012-07-02 @ 17:54:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0