Nu ni här är lite fler bilder

Dagen började i kaos..eller ska jag säga natten snarare.
Vaknade vid två med världens magknip, sprang på toan direkt och givetvis hade jag diarée.
Somnade ändå någon gång framåt småtimmarna och vaknade när väckaren ringde.
Var så trött att jag somnade om och fick lov att maila på jobbet.
Fick sedan hjälp med installationen av min nya kyl/frys och åkte med päronen hem till dem.
Trodde det skulle regna för det såg så ut enligt väderleksrapporten.
Det kom dock inget regn så jag passade på att gå ut och fota mina två nyaste modellhästar lite till :) och mer lär det bli...men jag blev riktigt nöjd med resultatet,
ska ut imorgon om det fortfarande är väder och ta om några bilder som blev suddiga men annars så tror jag det var länge sedan jag haft så här kul :)
Tog om några på min lilla fina hingst :) som jag fortfarande letar namn till.. lutar åt A Spot Of Shadows. Ja ni förstår att det kommer sig av skäckteckningen.

 

Sedan blev det dags för nästa häst och jag säger bara ..ja ni får avgöra själv vad man ska säga
när har sett bilderna.





Kan redan nu utlova att det blir fler bilder på Lady redan nu ;)

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hej! Vart köper du dina Breyer hästar? Snälla svara <3

Svar: Köper dem via ebay annars rekommenderar jag Svenska Modellhästföreningen
None None

2013-07-17 @ 01:18:56
Postat av: Amanda

Okej, tack så mycket! Är nyintresserad av breyer hästar, förresten, dina bilder är såå fina <3

Svar: Det var så lite , vsg och jo det är verkligen kul det här med modellhästar
None None

2013-07-17 @ 15:22:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0