Morsning på er

Hejsan på er alla.
Jo här är jag igen.
Okej jag vet , jag kanske inte har varit borta så spec länge mer än i helgen.
Tog en liten paus istället för att sitta framför datorn och var lite social méd den övriga familjen istället men
ibland kan det faktiskt var rätt skönt att komma ifrån skärmen lite.
Var på loppis ösregn och fyndade givetvis en Nora Roberts bok :P börjar bli en utmaning att hitta böcker av henne som jag har i bokhyllan som börjar bli överfull. Ja okej av både böcker och annat jag erkänner.
Ikväll ska jag iväg på cirkus med mamma och syrran + hennes två äldsta barn så det ser jag fram emot, var ju några år sedan man var senast så det ska bli kul.
Gick en rekogniseringsrunda inför kvällen för att veta om man ska ta med sig kameran och svaret blir ja :) ska försöka ta lite bilder på djuren i pausen om vädret håller i sig.
Så har ni tur dyker det upp några här sedan :) också lyckades jag med ett foto som jag inte hade väntat mig också och sådant är alltid kul när man lyckas överraska sig själv lite.
Började med att fota nåra vågbilder igen då det blåste på bra nere mot vattnet ett tag


Maximum på plats i Strandparken, nu är våren äntligen här.Lagom till att jag gick min promenad höll
tältet på att resas, inget litet tält här inte :) Ska på föreställningen ikväll så då ska jag försöka fota lite mer såklart för der är något visst med cirkus men den goda nyheten är att jag har sett Pajazzo *ler* så han är kvar :). Annars så skymtades både kameler, elefant, lamadjur, zebror och åsnor så det gälelr att passa på att fota tror jag.
 

Här ska ni få se vad jag lyckades fota mot slutet av min promenad,Smög mig på fru småskrake som låg till synes rätt så orädd vid en förtöjningslina till en brygga. Brukar mest vara hanarna ananrs som visar upp sig men nu fick jag äntligen en fin bild på en hona med.Tog några foton på henne men det här blev det bästa innan hon fick syn på mig,  dök och försvann.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0