Katta-stofalt söta!

Helgen innan midsommar besökte vi min syster med familj.
Passade såklart på att fota hennes  två kullar kattungar lite men det kan vara lättare sagt än gjort
när hennes barn också ville vara med på bild men jag tror jag lyckades få några bra bilder på dem i alla fall.
Klart var i alla fall att de for runt och upptäckte världen, gick över lådor och gömde sig under sängarna och attackerade fötter i tron om att det kanske var lämpliga bytesdjur.
Det är roligt att sitta och studera deras upptåg i alla fall också kommer de på mitt i allt att de är hungriga och måste äta, men det är klart små yrväder.
De uppskattade dock inte när syrrans yngsta försökte sig på att lyfta dem i huvudet för det märktes på en gång sedan när jag väl befriat den svarta krabaten att han blev rädd sedan när jag närmade mig med kameran.
Planen är dock att besöka dem igen sedan och hoppas på att få mer fototillfälle då.
 
 
Är man en liten kattunge kan man hitta många bra ställen att sova på, varför inte en alldeles,alldeles lagom docksäng ? 
 
Den här lilla honan verkade vara något av en sömntuta för hon sov sockersött i ett hörn medan hennes två bröder stojade betydligt mer.
 
Den större kullen befann sig i köket där de hade snott hundens bädd
 
Förutom honan så föll jag nog mest för den här grå lilla hanen, hade jag inte varit allergisk mot katter så hade han fått ett nytt hem hos mig.
Den här lilla svarta pantern(tror det var hanen) gav sig ut på jakt-bytet en mjuk byggkloss.

Kommentarer
Postat av: maddeni

Gud så söta <3

2012-06-27 @ 05:50:20
URL: http://mspmaddeni.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0