Mallig?

Alltså på sistone har MSP bara gjort mig irriterad, eller åtminstone vissa på sidan som tydligen endera har missat att läsa både regler&villkor eller så skiter de kanske i dem ?
Vad vet jag om sådant ?
En sak vet jag dock som gör mig förbannad och det är en påstående som kommer från vissa att jag skulle vara mallig.
Det är verkligen det sista påståendet jag tycker passar in på mig eller för den delen de som skriver att de tycker jag är otrevlig, dryg och elak. Ska jag vara helt ärlig vilket jag vill vara med er som följer min blogg så visst ibland kan det hända att jag blir defensiv av mig men det är oftast för att den andra parten har gjort fel och inte alls lyssnat på mig från början utan till exempel fortsatt tjata fast jag sagt NEJ.
Vissa gånger skriver personer också bara elaka saker rakt av till mig utan att de ens pratat med dig först och då tycker jag faktiskt att jag har all rätt i världen att bemöta dem.
Dessutom har jag svårt för att förstå varför man tycker sig ha rätten att såra någon annan , kränka den eller göra den ledsen.
Visst har jag skrivit vissa saker om andra här på bloggen men jag kan inte se att jag ska ha skrivit något som varit direkt olämpligt för den sakens skull. Jag har skrivit mina åsikter och andra har också rätt till att tycka som de gör men jag tål inte när folk kommer och säger åt mig att jag ska LÄRA mig ta hänsyn till andra eller att jag skulle vara en liten dikatator(om de nu ens vet vad det ordet betyder).
Det är faktiskt lika mycket de som ska lyssna på mig och NEJ jag tar inte fram djuren igen bara för att vissa VILL och TJATAR om det.
Sedan kan jag lägga till en sak till., det är alltid bättre att ärligt säga vad man tycker men man kan göra det på ett bra sätt än att gå bakom ryggen på någon, prata skit&sprida en massa rykten.
För det är så otroligt falskt att smutskasta en annan människa som man förmodligen aldrig ens träffat irl, via nätet, det är bland det lägsta man kan göra tycker jag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0