Lite nya bilder

Här kommer lite efterlängtade foton som ni kanske har väntat på.
Ibland måste jag bara få tummen ur något och lägga in dem helt enkelt.Allt ska ju desssutom sorteras sedan men det får komma sedan någon regning dag eller när det absolut inte går in mer på minneskortet.Det beror på när jag tar mig för att göra bort jobbet eller så gör jag som jag brukar och tar lite åt gången som egentligen nog är det bästa men det gäller att inget mer kommer ivägen då och just nu har jag ett drygt projekt att återställa Sims 2 till vad jag hade innan alla datorbyten kom emellan.
Jobbar just nu på tapeter och golv...
 
 
 
 
 
Så här ser alltså fjädrarna som vi hittade i skogen ut. De är verkligen inte små, omkring 45-50 cm båda två. Enligt vår fågelbok kan de komma från tjäder.
Liten fågel satt på en gren.En av pappas halvtama talgoxar bestämde sig för att ta en närmare titt på fotografen och vad gör man inte för att få en bit ost?
 
Vacker ros i rabatten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0