Hackare

Vad tror ni om det senaste som skrivs i MSPs forum.
Att det skulle finnas ett engelskt gäng med hackare som är ute för att förstöra Moviestarplanet.se ?
Eller att det förekommer en massa konstiga ljud i chattrummen ?
Jag kan säga att jag själv inte tror på det, för skulle något allvarligare vara på gång tror jag att supporten skulle mejla runt till alla som eventuellt var berörda av det. Dessutom har jag varit inne hela dagen , eller åtminstone halva dagen på sidan och inte upplevt något av det jag nämnt ovan, alltså varken konstiga ljud eller som några sagt en gubbe som poppar upp när man loggar in.
Men jag tycker samtidigt att det är märkligt att inte support reagerar och tar bort alla de här inläggen om ämnet men de kanske har semester just nu..fast de borde ju ändå sköta vissa saker på sidan kan man tycka med jämna intervaller i alla fall.
För det är riktigt trist när vissa får för sig att spamma forumet med sådana här "kedjeinlägg" och får med sig fler på det även om det är just vad som är tanken. För man får ju inte ens skriva sådana , så varför ändå hålla på med det, det är min lillla fråga.
Dessutom så tror jag att man är rätt så säker om man har ett bra lösen och det står ju att man aldrig ska avslöja det och inte heller ge ut några ledtrådar.
Det borde ju vara råd som går att förstå om man är rädd om sin gubbe inte sant ?
Så trots alla dessa varningar så väljer jag alltså inte att tro på dessa eftersom som sagt support inte har gått ut med någon annan information.

Kommentarer
Postat av: Badbollen (på MSP)

Hej hej! Vill bara säga att om man höjer ljudet till max så finns faktiskt rösterna där i cafeerna, man kan höra ett svagt mummel, men det är bara ljudeffekter som MSP har lagt dit så att det ska låta som att cafeet är fullt... Ville bara säga det :)

Svar: Aha konstigt då att man bara kan höra det om man drar upp volymen..och jag provade igår men hörde ändå inget...ändå hör jag fågelungarna som kvittrar utanför fönstret :P
None None

2012-07-10 @ 22:18:35
URL: http://msppyssel.wordpress.com
Postat av: Anonym

jag har blivit hackad på socker top sanna 10 gånger ( hon är vi) det är jätte obehagligt!!! (glömde ena p när jag skrev gjorde socker top sanna)

Svar: Ajdå det är inte kul nej men jag tror också att man får tänka sig för och ine avslöja sådan fakta som kan göra att de kan gissa login och sådant.
None None

2015-03-01 @ 08:59:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0