Vikten av ett NEJ

Tänkte först inte blogga något idag egentligen eftersom jag trots allt varit rätt flitig,
åtminstone med de tre inläggen som jag skrev igår men så hände något som gör att
jag känner att jag måste få skriva av mig lite ändå.
Eller två saker egentligen., för det första vill jag att ni som hör några rykten om mig på
MSP talar om det på mejl istället för att föra dem vidare för de stämmer antagligen inte utan
är bara påhittade av människor som är uttråkade och har för lite att göra eller så är de helt enkelt avundsjuka
på min framgång och känner ett behov av att vara elaka mot mig och trycka ner mig därför.
Har skrivit det förut här på bloggen att ni som sprider ryktena också kan sluta upp med det ni gör för
ni förstör bara moviestarplanet i längden med erat beteende.
Jag väljer själv vilka vänner jag vill ha och det är inte antalet vänner om är det viktigaste utan snarare
vilka personerna bakom gubbarna är så vilken level eller om ni är vip kvittar så länge ni läser min biografi och håller
er inom ramen för den.
Frågar ni om vänskap och jag säger nej så menar jag förmodligen ett NEJ vilket innebär att jag inte heller tycker om när vissa av er ändå inte förstår det utan fortsätter tjata på mig eller vräker ur er saker som att jag är taskig.
Men det är bara ett exempel som sagt på ord jag har fått höra om mig och det är inte ett beteende som jag godtar från någon. Säger någon något som jag uppfattar som taskigt så rapporterar jag skyldig till supporten för sidan.
Och jag godtar inte heller vissa ursäkter som folk som säger , jag såg inte eller det var min lillasyster som skrev.
Man har trots allt ansvar för sin egen MSP figur och man bör inte dela den med någon annan så logga alltid ut när ni går från datorn även om ni sitter hemma och har småsyskon i närheten, eller speciellt då kanske jag ska säga.
Och till er som tror att det är okej att hacka på vissa bara för att man är VIP eller i en viss level snälla SLUTA med det och tänk efter för alla som är VIp och höglvl är bara människor de med och har börjat från 0 någon gång de med oh till er som klagar på att VIP har mer förmåner, finare kläder med mera, visst ni kanske har rätt men vi betalar riktiga pengar för att få ha de sakerna och vad vore sidan utan sina betalande VIP medlemmar ?
Som sagt tänk efter nästa gång innan ni säger något!

Kommentarer
Postat av: Alicia77 (msp)

Bra sagt :)

2012-04-18 @ 20:12:56
URL: http://moviestaralli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0