Veckans Booonie

Aldrig förr har Veckans Boonie varit mer oviss eller spännande som nu.
Nu har jag fått fundera riktigt på vem som skulle vara värd att omnämnas här av dem. Nog för att de alla är precis lika mycket värda..ja kanske inte räknat med Blue och Lila K då men de har jag ju också haft längst.
Nåja nu pratar jag bara persilja eller goja här som ni märker, men vad gör man inte för att hålla er på sträckbänken lite till. Vet att någon av er frågade mig idag vem det skulle bli men jag har den principen att det avslöjar jag ju inte i förväg, nej lite på sträckbänken ska det vara.
Tycker ni att jag pratat nog nu? Okej Veckans Boonie är *taaadam*
Blunder!
Om Blunder kan sägas är att han är en glad liten skit ;) Om det inte redan har märkts.
Han har aldrig långt till ett bubblande fnitter , eller åtminstone något som låter nära ett sådant.
För det mesta är han också på ett strålande humör och hans rätta element är vattnet.
Hör du ett plask sent en kväll är det förmodligen bara han som tar sig ett dopp i handfatet, nåja för han vill
ju inte störa någon och tappa upp i badkaret.
Skulle han få det så skulle han kunna sitta där i timmar och förtjust plaska runt, men det värsta är att det tar sådan tid för den luddiga pälsen att torka så Boonie veterinären har förbjudit honom att vara i allt för länge.
Blir han törstig så dricker han helst..ja vad tror ni? , jo just det vatten men det kan behövas efter att han har satt i sig en hel skål med jordnötter själv, vilken buse eller hur!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0