Veckans Boonie

Eftersom jag varit lite halvhängig tidigare i veckan och inte riktigt orkat med sköt jag ju upp den här omgången av Veckans Boonie men nu har det alltså äntligen blivit dags för någon att få den mycket
åtrovärda titeln och äran :)
Den här veckan kände jag att jag ville göra något annorlunda så Veckans Boonie går till ingen mindre än....
Vasstand:

Vasstand är inte riktigt som de andra booniesarna.Inte för att han inte är snäll, han har bara ett annat sätt att visa det på.När man sitter och myser i soffan på kvällarna kommer han och gärna vill vara med och han hoppar upp men efter ett tag känner du ett litet stick och det blir inte längre så trivsamt att ha honom riktigt så nära.
Han älskar kyckling, i alla dess former men helst vill han ha den rå, det vill säga så han kan fånga in den själv
för att öva upp sin jaktteknik som kanske inte är riktigt så finslipad som den borde.
Förutom blod dricker han gärna lingondricka och även tranbärsjucie.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0