Veckans Boonie

Det finns inga inlägg som är så roliga att skriva som de som handlar om Veckans Boonie, jag hoppas att ni tycker om att läsa dem med för det är kul att klura på texten om varje boonie.
Ibland kanske de är lite lika varandra men jag försöekr att ge var och en en egen personlighe vilket inte alltid är det lättaste såklart men det brukar i alla fall lossna till sist även om jag får tänka till lite.
Den här omgången var väldigt spännande men efter en stunds eftertanke valde jag lilla Eliza.
Eliza är en blyg och osöker liten tjej som helst av allt sitter under en filt i ditt knä och myser så länge
du inte ställer henne framför mikrofonen tillsammans med Rozalita på en scen för de två kan verkligen konsten
att ordna en konsert. Visserligen så kan ingen av dem sjunga så speciellt bra utan det blir mer lustiga knorranden och pipanden. Dock är de båda två så oerhört charmiga ändå att de är svåra att motså.
Försök bara inte att ta hennes glas med jordgubbsaft för då skriker hon väldigt gällt, så gällt att man måste ha hörselskydd för att kunna närma sig henne.
Vet inte vilka hennes idoler är men jag skulle tippa på att dansbandet Elizas ligger bra till och hon drömmer om att få bli deras maskot :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0