Hur kan man

Hur kan man vara så elak att man väljer att skriva ett sådant här mejl till en
människa man inte ens har pratat med förut?
Jag har defentivit inte satt reglerna på min biografi för att jag är elak utan för att
jag vill att folk ska tänka efter varför man faktiskt lägger till en vän. Men ni som skriver sådana här mejl kan
tänka efter för det är bara sårande och rent ut sagt kränkande när ni skriver saker som inte ens är sanna!
Ni kan ju ta reda på fakta innan ni häver ur er saker och gör en både arg och ledsen för då är det inte märkligt att ni blr sedda som taskiga i er tur och rapporterade!
Dessutom är jag defenitivt inte som det står i mejlet men jag vill att flok ska uppfatta mina regler utan att bli syra eller kalla mig snorkig,kaxig och liknande saker.

Kommentarer
Postat av: Fjonken! (på msp)

Stackars dig Connie! Det måste vara så himla störande när en person tar sig rätten att skriva ett sådant här mail! Skit i henne! She can´t break you! Skulle gärna byta ut ordet "himla" mot ett annat fast, nja ;) Kram på dig Connie

2012-01-04 @ 09:57:11
URL: http://fjonkie.blogg.se/
Postat av: Biege.Tjej

Säger det samma som ''Fjonken!''. Hur sjutton kan en människa tro att HON är nåt, när hon skriver sånt. Måste vara väldigt jobbigt för dig.. Men hon ska inte ta ditt lösen, för hon kommer bli kallad för så ''Hackare.'' Låt henne inte bara säga så till dig! Anmäl henne istället! Från en medlem på Msp: Biege.Tjej

2012-01-04 @ 20:55:30
URL: http://systarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0