Andra intressen...

Jo jaghar ju lite andra intressen med än att bara hänga framfördatorn och vara ute i chattrummen på
MSP och samla pengar fast det inte verkar så :)
En av mina hobbys jag har är att jag samlar på My Little Pony(fast inte så aktivt nu) utan kompletterar mer bara set som jag har eller absoluta drömponnysar.
Har runt 120 ponnysar, de flesta i generation ett som jjag gillar bäst men omkring 30 st i generation tre.
För den som undrar så räknar man med att det finns mellan 1000 och 1500 ponnyer i olika variationer men man får helt enkelt intrikta sig på att samla på några grupper istället :)
Annars skulle det lätt kunna bli för många *skratt* man kan ju inte ha hela bostaden full med dem, räcker gott
med två halva vitrinskåp fast man får ju byta ut och variera lite ibland.
Här är några ponnyer som jag har ritat :)

Kommentarer
Postat av: Georgina01 på MSP

O.O



Coola bilder!

Du ritar snyggt!

(Det gör väll jag oxå, en av dem bästa i klassen, men jaja...)

Jag kan nt rita My Little Pony! =O

2012-01-26 @ 17:33:56
URL: http://galnamspare.bloggplatsen.se
Postat av: Connie

Man tackar så mycket :) skam den som ger sig säger jag det gäller att öva en massa helt enkelt för det lossnar till sist.

2012-01-26 @ 21:39:09
URL: http://mspbubblet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0