Veckans Boonie


Nu återstår det viktigaste helt enkelt nämligen att utse Veckans Boonie.
Ojdå det är visst torsdag idag :)
Skulle ju egentligen ha gjort Veckans Boonie igår men jag mådde inte så bra på eftermiddagen/kvällen.
Valde helt enkelt bort det istället eftersom jag absolut inte hade någon ork över till det och tillbringade tiden framför tvn istället.
Idag mår jag lite bättre i alla fall även om jag fortfarande är rätt spak och mör men det ordnar till sig :).
Ska bara ta det lungt annars och repa mig, kanske lägga mig i soffan sedan och sitta här lite mer när det känns okej.
Nej , nu är det nog svamlat dag för mig...att presentera den här Veckans Boonie(som alltid lika spännande om inte mer nu.)
Vem det är ...ja *fanfar* för Veckans Boonie som bli, ingen mer än ...
Magenta :)
Magenta är en liten glad och social boonie tjej som gärna klär ut sig. Hon älskar rosetter och
lånar gärna dina hårband om hon får lov till det förstås. Ibland kan hon dock busa till det och ta något
hårband fastän hon inte har frågat. Hur hon frågar?'
Hon tar helt enkelt och sätter sig, tittar på en med bedjande ögon och blinkar medan hon leder en till sitt mål
Vidare tycker hon också om attt sitta och mysa och hon är en fena på att lösa klurigheter.
Hon tycker mycket om kiwi och dricker allra helst iste.
Dessutom så gör hon gärna sällskap när Rosalita och Eliza klär ut sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0