Veckans Boonie

Så till den mycket spännande omgången av Veckans Boonie :)
För det första vill jag be om ursäkt om ni tycker att den kommit upp sent idag men jag fick hem ett paket som jag var tvungen att öppna först och sedan efter det fick jag ont i huvudet så jag har mest legat och vilat efter det.
Nu så ska jag dock må så pass att jag kan göra den här omgången klar så mi slipper vänta längre.
Som alltid har det varit  en mycket spännande vecka och jag har funderat fram och tillbaka lite på vem jag skulle välja men till sist föll valet på .....Lilla Boo.


Lilla Boo , som för det mesta bara kallas Boo tycker om praktiska skämt men skulle aldrig vara
genomelak mot någon utan han vill bara ha sig ett gott skratt. Dessutom så kan han inte hjälpa sin uppväxt hos en ond gammal trollkarl...till sist så smet han dock eftersom trollkarlen förvandlade hans bästa kompis till en snigel. Till skillnad från vanliga Booniesar så pratar inte Boo utan han utövar tankeöverföring även om han kan gnissla med tänderna ibland.
Han tycker om att dricka päronjuice och har du Aftereight hemma bör du nog gömma dem för han har ett utmärkt luktsinne.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0