Ursäkta

Ursäkta mig men nu är jag ARG fick ett mejl idag från en tjej där det stod: Är det sant som alla säger att du är självisk?
Det gjorde mig så irriterad till den milda grad ? Varför kan inte folk meja själv och försöka bilda sig en egen uppfattning om personen bakom MSP-figuren istället för att tro på det andra skriver?
Och nej jag är inte självisk för att jag vill lärka känna någon innan jag lägger till den som vän, eller för att jag inte delar autos eller presenter med dem som ständigt tjatar om det!
Blir bara hederligt förbannad när ni säger sådana här saker och när vissa slänger ur sig väldigt grova anklagelser mot mig utan att ens ta reda på fakta först!
Dessutom så delar jag med mig av mycket här på bloggen ,med så där rök den tanken om att jag skulle vara självisk men
nej tack , så jag vet faktiskt inte om jag ska fortsätta på MSP nu tack vare allt skitprat som tydligen går, jag måste tänka över det här ordentligt innan först men jag trodde Moviestarplanet.se var en sida man hade roligt på , inte där man anklagar folk för så grova saker som ni har gjort mot mig.
Dessutom undrar jag varför ni skriver dem ? för jag tror inte ni skulel tycka det vore så kul själva att bli anklagad på det sättet
Så vissa av er ska skämmas, jag tror ni vet vilka ni är till er andra kan jag bara säga att jag är ledsen över om det ska behöva bli så här.Om jag nu slutar eller bara ska ta en paus, men jag kommer nog bara ta en paus och varta inne och sköta booniesarna precis dom vanligt.
Fråga inte ens om ni kan få gubben för jag ger inte bort den , den dag jag slutar kommer någto av mina syskonbarn att få den för jag skulle aldrig ge den till någon okänd bara så ni vet.
/Allas er Connie

Kommentarer
Postat av: Jah Älskar Msp! :)

Heii, azzå, det känns om du e vuxen, för du skriver som en vuxen, bär du la in dendära grajen.

Aja, tänkte bara säga de, annars: Bra blogg, och jah tycker inte att du e självisk! :)

2012-02-27 @ 16:09:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0