Tillbaka

Nu så :)
Nu är jag äntligen tillbaka efter en till synes innehålls lös helg men det hände ju ändå lite fast
mestadels så vilade jag eftersom jag hade en hensk huvudvärk på lördagen, mest troligt p grund av ett klass 2 oväder som drog förbi.
Sken upp lite på Söndagen så då var jag ut och fotade lite :) Ni som är nyfikna kan kolla in resultatet på skogstokan.blogg.se, kan säga att det blev lite mycket mesar i ett och samma inlägg där.
Gillar ni fåglar så tror jag ni vet vad som menas annara kan jag sägaatt tex både blåmesen och talgoxen ingår i familjen mesfåglar för den som inte visste.
Jag lovade ju att jag skulle visa upp ett av mina senaste alster och det ska jag också göra nu :) så får vi hoppas att det ska gå bättre nu efter allt krångel :)
Jo här är den :) två små ponnysar som leker ute isnöyran tyckte jag passade fint :P

Kommentarer
Postat av: Connie

Tråkigt av er att ni inte har annat att göra än att sitta och posta en massa olika dumma kommentarer på min blogg eller skicka elaka mejl på MSP , läs reglerna innan kanske?

Ni känner inte heller mig så ni ska inte säga så mycket om varför jag gör det jag gör , kanske för att jag tycker det är kul har det aldrig fallit er in att alla faktiskt är olika ?

2012-02-23 @ 20:54:02
URL: http://mspbubblet.blogg.se/
Postat av: Connie

Såg nu att det stod olika på mina bilder på andra bloggen men förklaringen är att jag hade en annan blogg som hette just skogstokan först också lekte jag med inställningarna där och den blev inte bra så då raderade jag den, startade en ny men la till ett s på slutet istället.

2012-02-23 @ 20:56:05
URL: http://mspbubblet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0